نام واحد |
نام و نام خانوادگی |
سمت |
تحصیلات |
نوع استخدام |
تلفن داخلی |
تحول اداری |
سعدا فلاحی |
کارشناس تحول اداری |
کارشناس مدیریت |
قراردادی تبصره3 |
245 |
تحول اداری |
روزیتا مرادی |
کارشناس مهندسی سیستم ها و روشها |
کارشناس پرستاری |
رسمی |
388 |
تحول در ارتباط با افراد به معنی شبیه دیگران شدن نیست بلکه به مفهوم مانند خودشدن، رشد کردن، غنی شدن و متبلور ساختن توانائیها بوسیله تجربه و تدبیر است.در ارتباط با سازمانها که مجموعه افراد میباشند، تحول باز هم به مفهوم تغییر از طریق کسب تجربه و تدبیر است. فرایند تحول در سازمانها متأثر از تجربیات و اهداف جدید است.
تحول اداری: تحول اداری به معنای آماده سازی نظام اداری برای تحول، ایجاد بستر برای تحقق برنامه های تحول اداری و اجرای اصلاحات ضروری به منظور پیراستن نظام اداری از عوامل بازدارنده است.مهم ترین اصل پابرجایی یک سازمان اهمیت دادن ویژه به تحولات درون سازمانی میباشد و تنها زمانی تغییر ها بصورت موفقیت آمیز رخ می دهد که کارکنان از روی میل وعلاقه حاضر باشند برای تامین اهداف جدید از صرف وقت و نیروی مورد نیاز دریغ نکنندو هرنوع سختی و تنش را تحمل کنند و در راه تامین این هدف ها از خودگذشتگی نشان دهند. مدیران و رهبران باید برای تغییرات و تحول در سازمان برنامه ریزی نمایند و با همه ذینفعان تبادل نظر کنند و امور مربوط به خود را مورد بررسی قرار دهند.در غیراینصورت نیروهای بازدارنده بر نیروهای وادارنده تاثیر می گذارند و تغییرات با شکست مواجه می شود.تحول در انسانها مشکل ترین تغییری است که می توان بوجودآورد.مدیران و رهبران همواره در این زمینه حساسیت دارند برای تغییردادن برنامه ریزی و اجرا باید بادر نظر گرفتن عوامل بیرونی و درونی همراه باشد.برای کسی که مایل به تغییر و تحول درهر بعدی از سازمان است صبر و انعطاف زیادی لازم است.
شرح وظایف واحد: