1. جناب آقای رضا پیرا
  2. سمت: رئیس اداره عملیات
  3. تحصیلات: کارشناس فوریت های پزشکی
  4. شماره تماس: 33628000 - 087 داخلی:727-729

  1. مدیریت عملیات (Operations Management) یکی از دانش‌های زیرمجموعه مدیریت است. این نوع از مدیریت مراحلی مانند برنامه‌ریزی، نظارت و سازمان‌دهی فرایندهای سازمان را در بر می‌گیرد و شامل تمام مراحلی است که یک ماده اولیه را به محصول نهایی تبدیل می‌کند. هدف اصلی از انجام این اقدامات کسب سود بیشتر از طریق بهبود و اصلاح فرایندهای قدیمی سازمان است. لازم به ذکر است که اقدامات مذکور باید با اهداف بلندمدت و استراتژی اصلی سازمان هم‌راستا باشند و پس از آن در عملیات‌های روزمره سازمان اعمال شوند.


شرح وظایف
:
  • نظارت بر کارکنان
  • ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف سازمان
  • ایجاد هماهنگی در فرایندهای تولید خدمات
  • همکاری با مدیران ارشد سازمان
  • نقش داشتن در طراحی برنامه‌های استراتژیک سازمان
  • ایفای نقش در فرایند توزیع پشتیبانی فنی
  • نظارت بر فرایند پشتیبانی
  • طراحی، سازماندهی و هماهنگی در فرایندهای سازمان
  • تصمیم‌گیری در خصوص روش‌های مدیریت پروژه
  • تحلیل و بررسی داده‌های سازمان
  • ایفای نقش در زمینه بودجه‌بندی واحدهای مختلف سازمان
  • بررسی عملکرد هر واحد و بهینه‌سازی آن‌ها در صورت لزوم
  • بهینه‌سازی فرایندهای کلی سازمان

کارشناس بهبود کیفیت و اعتباربخشی


  1. سرکار خانم مهسا صدفی

  1. تحصیلات: کارشناس ارشد پرستاری داخلی - جراحی

  2. شماره تماس
    : 33628000 - 087 داخلی:708


شرح وظایف:

  • فرهنگ سازی، آموزش وتوانمندسازی کارکنان بخش های تحت مسئولیت به منظور پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی ملی و ملاکهای حاکمیت بالینی
  • راهنمایی و همکاری با کارکنان بخش های تحت مسئولیت خود برای تدوین خط مشی ها، فرایندها، شاخص ها و برنامه بهبود کیفیت
  • تشکیل و اداره کارگروههای تخصصی به منظور تدوین مستندات و برنامه های اجرایی پیاده سازی و استانداردهای ملی و حاکمیت بالینی
  • بررسی مستندات سایر مراکز درمانی کشور و سایر کشورها در جهت دستیابی به تجربیات موفق آنان در تدوین مستندات بهبود کیفیت و بومی سازی آن
  • حضور مستمر در بخش های مرتبط و برگزار جلسات دپارتمانی
  • شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرا و پیشرفت برنامه ها ی بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار در بخش ها و ارائه گزارش به مسئول واحد بهبود کیفیت
  • ارائه گزارشات مداوم در خصوص تدوین مستندات، پایش شاخص ها و پیاده سازی موارد ابلاغ شده به بخش ها به مسئول واحد بهبود کیفیت
  • شرکت در جلسات، کارگاه ها و سمینارهای تخصصی مرتبط با برنامه بهبود کیفیت در داخل و خارج بیمارستان
  • انجام ممیزی های دوره ای درراستای پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی ملی، حاکمیت بالینی
  • انجام سایر امور محوله از سوی مسئول واحد بهبود کیفیت

کارشناس نظارت بر امور سلامت کارکنان


  1. سرکار خانم نیوشا فتاحی

  1. تحصیلات: کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

  1. شماره تماس: 33628000 - 087 داخلی:708


شرح وظایف:

  • ارجاع نیروهای جدیدالورود به مرکز معاینات طب کار و آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد جهت تایید صلاحیت جسمی و روانی
  • هماهنگی و برگزاری معاینات دوره ای سالیانه ویژه پرسنل عملیاتی و دیسپچ
  • بررسی موردی معاینات سلامت روان و ارجاع به روانپزشک
  • هماهنگی کلاسهای آموزشی سلامت روان با همکاری واحد آموزش

کارشناس سلامت روان


  1. سرکار خانم نیوشا فتاحی

  1. تحصیلات: کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

  1. شماره تماس: 33628000 - 087 داخلی:708



شرح وظایف:

  • شناسایی عوامل و مشکلات اثرگذار بر سلامت روانی و اجتماعی جمعیت تحت پوشش
  • تدوین برنامه های مداخله ای به منظور کنترل و کاهش عوامل و فاکتورهای اجتماعی شناسایی شده در منطقه درراستای سیاست های ابلاغ شده
  • ارایه حمایتهای روانی اجتماعی به دنبال حوادث و بلایا به کودکان و بزرگسالان
  • آموزش های همگانی پیشگیری از مصرف مواد، الکل و دخانیات و کاهش آسیب آن در مدارس، محیط های کاری ،فرهنگی و ورزشی
  • آموزش های خود مراقبتی در حوزه سلامت روانی،اجتماعی و اعتیاد

کارشناس آموزش عمومی


  1. جناب آقای میلاد ابراهیمی

  1. تحصیلات: کارشناس فوریت های پزشکی

  1. شماره تماس: 33628000 - 087 داخلی:703



شرح وظایف:

  • برنامه‌ریزی و اجرای تمامی‌ فرایندهای آموزشی.
  • شناسایی دوره‌های آموزشی مورد نیاز.
  • طرح‌درس، محتوای مورد نیاز و روش آموزش هر دوره در تعامل با کمیته‌های علمی (در سازمان‌های بزرگ).
  • برنامه‌ریزی برای زمان، مکان و تامین مدرس هر دوره.
  • هماهنگی‌های لازم برای تبلیغات دوره‌های آموزشی.
  • اطلاع‌رسانی در مورد زمان و مکان دوره و ثبت‌نام شرکت‌کنندگان.
  • برگزاری آزمون پایانی دوره.
  • صدور گواهینامه دوره برای قبول‌شدگان.

کارشناس هماهنگی آموزش فوریت های پزشکی


  1. جناب آقای یوسف مرادی


  1. تحصیلات: کارشناس فوریت های پزشکی


  1. شماره تماس:33628000 - 087 داخلی:703



شرح وظایف:
  • انجام نیازسنجی آموزشی براساس شغل و شاغل به منظور تعیین نیازهای آموزشی کارکنان
  • تشخیص و انتخاب روش مناسب آموزش
  • برنامه‌ریزی آموزشی براساس نیازسنجی صورت گرفته و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت آموزش به منظور تهیه تقویم آموزشی شرکت
  • تخصیص بهینه بودجه تقویم آموزشی تهیه شده بر اساس اعتبارات شرکت
  • تهیه و بروزرسانی شناسنامه آموزشی کارکنان بر اساس دوره‌های طی شده
  • هماهنگی با مراکز آموزشی مختلف بر اساس نیازهای آموزشی کارکنان سازمان
  • نظارت بر اجرای دوره‌های آموزشی
  • شناسایی اهداف آموزشی و در نظرگرفتن فرهنگ و نظام ارزشی در طراحی دوره‌ها
  • توصیف کارکردهای آموزش
  • تبیین نظریه‌های یادگیری در زمینه آموزش موثر
  • مقایسه اثربخشی آموزش‌های فردی و تیمی
  • ارزیابی موثر برنامه‌های آموزشی

کارشناس اورژانس هوایی


  1. جناب آقای ناصر زندکریمی

  1. تحصیلات: کارشناس فوریت های پزشکی

  1. شماره تماس: 33628000


شرح وظایف
:
  • نظارت بر عملکرد تیم پزشکی
  • برقراری تعامل بهینه بین کروی پزشکی و کروی پروازی
  • نظارت بر ثبت، ضبط ، بایگانی مدارک ،دفاتر، فرمهای مرتبط با آمبولانس هوایی
  • ارزیابی سطح دانش پرسنل و نیازسنجی های آموزشی
  • تشکیل جلسات روزانه و تحلیل ماموریت های صورت پذیرفته و آسیب شناسی وقایع درجهت پیشگیری از ناهماهنگی های بعدی و افزایش ایمنی و بهره وری
  • برقراری تعامل و ارتباط بین کروی پروازی، دیسپچ و مراکز درمانی
  • حضور مستمر در بیمارستانهای محل فرود بالگرد و هماهنگی با دفاتر پرستاری جهت آموزش پرسنل بیمارستان، سوپروایزرها و برقراری تعامل موثربا انان
  • تامین تجهیزات مصرفی و غیرمصرفی پایگاه آمبولانس هوایی
  • پیگیری تشکیل جلسات برون سازمانی مرتبط با حوزه هوایی و شرکت فعال درآن جلسات
  • نظارت بر اصل چک صبحگاهی تجهیزات بالگرد و چک بعداز هر ماموریت
  • پیگیری امور بیمه پرسنل (مسئولیت و حوادث) و اطمینان از بیمه پرسنل
  • نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل ها و استانداردهای اعلام شده هوایی
  • نظارت و کنترل مستمر فرآیندها و ارتقا و بهینه سازی خدمات و فرآیندهای آمبولانس هوایی
  • جمع آوری آمار ماموریتهای آمبولانس هوایی و مانیتورنمودن شاخصها با ایجاد داشبورت مدیریتی و تهیه گزارشات منظم از عملکردها و چالشها
  • مشخص نمودن ارشد هر شیفت و پیگیری صدور ابلاغ برای نامبرده
  • پیگیری تهیه لباس مخصوص پرسنل، کفش مناسب، عینک، جلیقه تجهیزات، هدست و کوله های حمل تجهیزات آمبولانس هوایی ودیگر ملزومات
  • نظارت و پیگیری رعایت کامل دستورالعمل جامع آمبولانس هوایی و ارسال گزارش ماهیانه عمکلرد جهت ارسال به ریاست مرکز و اورژانس کشور
  • شرکت درجلسات هماهنگی کشوری و استانی
  • ایجاد سامانه بایگانی و مستندسازی فعالیتهای آمبولانس هوایی
  • نظارت بر استفاده از نیروهای رسمی یا پیمانی درخدمات آمبولانس هوایی
  • نظارت بر مفاد و اجرای قرارداد بین دانشگاه و مراکز خدمات بالگردی و تحقق منافع نظام سلامت
  • ارتباط مستمر و ارائه گزارشات و آمار مرتبط با آمبولانس هوایی به کارشناس ستاد اورژانس کشور
  • پیگیری در آموزش و ارتقای دانش انتقال هوایی ،ایمنی پرواز،امنیت پرواز به ذی نفعان اصلی از جمله آن پرسنل پایگاههای زمینی ،پرسنل مراکز درمانی ، مدیران دانشگاه ،حراست ،خدمات، ارگانهای همکار فرابخشی ودیسپچ















برای نوشتن اینجا را کلیک کنید...

aaaaaaa

jgdsfbcjsdagbdjbfsjkfbjksjfcjsfbcj
sgfjjgdsfbcjsdagbdjbfsjkfbjksj
fcjsfbcjsgfjjgdsfbcjsdagbdjbfsjkfbjksjfcjsfbcjsgfjjgdsfbcjsdagbdjbfsjkfbjksjfcjsfbcjsgfj

آیتم #2

متن آیتم 2

آیتم #3

متن آیتم 3

آیتم #4

متن آیتم 4

kkkkkkkk

متنابلابابابلابلابابابلاببببباب متنابلابابابلابلابابابلاببببباب متنابلابابابلابلابابابلاببببباب
متنابلابابابلابلابابابلاببببباب
متنابلابابابلابلابابابلاببببباب آیتم 5

ddddddd

متن آیتم 6
















سامانه های دانشگاه